måndag 23 september 2013

Sovrumsinspiration

Håller på att måla några stolar jag tänkte fixa iordning..tar lite tid men de börjar se fina ut :) Ikväll bänkade jag mig framför Ensam mamma söker på tv3, kan inte låta bli att titta när jag väl börjat se - även om skämskudden åker fram ibland haha
Tänkte visa några fina inspirationsbilder på olika sovrum (jag vill gärna göra om mitt sovrum så jag letar just nu efter lite tips på hur det ska se ut - kanske helvitt som sovrummet på sista bilden och lite färgglada attribut till eller ha väggarna i en färg som ändå är ljus som första sovrummet..jag gillar brädväggen också som sovrummet på mellersta bilden har - har ett sovrum med en sådan brädvägg men som tyvärr inte syns så mkt idag för att den är täckt av en stor bokhylla, det är ett annat projekt att få bort bokhyllan så att brädväggen kommer fram )

 


Lampan är så snygg - härligt retro och draperiet ger en lantlig/romantisk ton
Bilder Hemnet





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar